Thursday 8 September 2011

Jalan-Jalan Buang Masa Dan Buang Duit

Blik je kje terus g bus station beli tiket nk blik jumaat ni...buang duit dh kt c2 naik teksi...pas2 g plaza alam sentral plak naik teksi lg...duit melayang lg...konon nk mncari sesuatu,last2 benda yg dcr x dpt..bnda yg x cr yg dibeli...buang lg duit..hai...tunggula nt aku beli ape yg aku nkkn...dh dpt aku x pyh lg nk buang duit byk2 n buang ms byk2 tunggu teksi ke hape ke.....blik umah..mandi..game...fb...tgk cite yg x brape nk best..(memg x best pon)...tgk lg cite yg rosak(saje nk bt aku anginla 2)...skang ni update blog..pasni aku  nk tdo...sia2 je 1 hr ni kn...bt bnda x berfaedah..mcm 2 la hr2 aku kt sni..mslh x setle2 lg...arghhhhh...aku tension ngn kehidupan seharian aku skang ni...mcm sia2 je....cmne aku nk buat ni??????tolong!!!!!

No comments:

Post a Comment