Wednesday 25 January 2012

Selagi Mampuku Bertahan...

Tahun 2012 aku mulakan dgn kenangan pahit dalam hidup aku...segala harapan,masa depan dan hidup aku musnah...impian yg aku impi2kan selama ni hilang dengan sekelip mata...apa salah dan dosa aku selama hidup di dunia ini sehingga aku diuji sebegini???....besar kah salah dan silap aku sampai aku dihukum sebegini??

Setelah penantian aku selama ini diseksa..mengapa ini jg akhirnya..Ya Allah...terlalu sygnya Engkau padaku sehingga aku diuji sebegini berat...tak pernah terlintas di ht ini utk menduakanmu..tiada apa lg yg aku harapkan selain dr membina impian kita bersama..tp segalanya hancur sudah...knp kau sanggup hancurkan hidup ku..bukan janji yg  dipinta tapi jujur dr hati yg perlu diharapkn. 

sekiranya ada salah dan silap ku selama ini katakanlah..jgn kau seksa lg penantian jawapan ini dr mu...mak...abah..maafkan ain sbb x dpt nk tunaikan harapan mak abah utk tgk ain kawen....cuma ain harap mak abah dpt doakan ain bahagia sampai akhir hayat...Doakanlah ain mampu bukak hati ain utk org lain sbb bt ms skarang xde org len dlm ht ain kecuali die...ain mintak maaf sekali lg kt mak abah...

mungkin ini nasib diri..aku hdup hanya utk menjadi batu loncatan untuk insan yg bernama lelaki mendapat bahagia...hidup aku bagaikan tiada apa2 , selain memerlukan semangat utk terus hidup..gelapnya dunia ini kurasakan..aku ingin hbiskn sisa2 hdup aku slagi aku masih bernafas..:'(...moga aku diberikan petunjukmu Ya Allah untuk aku teruskan hidupku ini..

No comments:

Post a Comment