Wednesday 7 March 2012

Nyum....Nyumm...


hahha...minggu lpas aku dan my kazen sibuk memasak sphageti utk husband die...pernah bt sekali tp dh lupo plak..tp at last aku jgk yg bg idea ape bahan 2g diperlukan utk bt spagheti 2..hahha..jgn marah ye mak buyung..nt baby marah...oklah tp aku memg x sempat nk merasa yg kali ni pnye masakan coz lpas tolong kazen aku 2 aku pnyelah ngantuk..terus tido..awl gler..sedar2 pkul 1 lbh...2 pon bgn utk solat isyak jer...pas2 aku continue mengholoh..huhu..marah mak buyung 2 ngna aku...sori bu...

bahan-bahan
spageti
bawang merah
bawang putih
tomato puri
sosej
isi ayam
chese(tp ms ni kitorgg x gune pon)
*
*
*
*
*
*
*
*

main ingredients.

x dpt isi ayam pnye psl daging burger pon jd..haha
sosej
1st step
tgn mak buyong..hahha
cam best je kan

daging ayam
kacau sampai sebati ye..

marvelous la...tp x dpt rse..waa

No comments:

Post a Comment