Tuesday 8 January 2013

-Kenangan 2012-

 
hari ni hari ke-8 kite di tahun baru 2013.sekali lg aku nk ucapkan Selamat Tahun Baru bt sume bloggers2..tp rsenye belum terlambat utk aku kongsikan kenangan aku dgn family aku di minggu2 & hari2 terakhir di tahun 2012..

disamping aku menghabiskan cuti tahun aku,aku amik peluang tue dgn holiday dgn family aku.memang seronok sgt2...lain kali nk bercuti lglah..nk bermalam pulak kali ni..hee..pada cuti krismas yg lepas(mcm nk bercerita plak) aku ngn family telah pergi ke Kuala Kurau utk majlis perkahwinan anak kawan abah aku..di kesempatan tu aku amik peluang bwk family gi Zoo Taiping.memg menyeronokkan walaupun memenatkan..kesian Daniel letih x trhingga bile kene bejalan dlm zoo tu..

sepanjang jalan asyik tnye "kite dh nak balik ke?'.padahal baru je nk start jln...hehe..die penat die x ckp..tp bile dh pusing 1 zoo die ajak plak kitorg naik "keta tapi" kt dlm tue...dhla berbaris pjg baru dpt..pusingla sekali lg dlm zoo tu..tp xpelah..kesian daniel sepanjang berjalan asyik nak naik kete tapi die je..balik2 je dh hampir mlm..memang sume pon pengsan sampai pg..coz y..esoknye nk bejalan lg..nt aku cite lg k..bye:-)
 
 
 

nk tiru kitelah tue..
muke dh start letih
bile nk nek keta tapi ni pah
serabut dh
kusyuk tgk apelah tue
masih mampu tersenyum
ala pah nk tangkap gmbr lagi
sleeping timelah
si pemalas
sang buaya yg pandai berposing
sgt sombong
tetap pose even penat
sgt comel


 
bergambar kenangan
 



 

No comments:

Post a Comment