Sunday 4 September 2011

KeNApA????

seharian bz berjalan ke rumah kenduri kawen kt kedah...tup2 on the way blik jumpe plak ngn mbr sekelas...semakin sihat nmpknye die..heee.. tp knp sepanjang hari ni sentiase je rs x sdap ht...risau..berdebar2..tmbh2 ble g kenduri kawen td..knp ye???

ble pkkn balik...kenapa sume ni jd kt aku...salah akukah yg sbbkn sume ni jd mcm ni... hanya Allah je yg tau perasaan aku time ni...aku x tau nk cite kt sape lg psl ape yg aku rse skang ni..rse nk nangis sangat2 tp aku tahan jgk coz xnk sape2 tau...aku cube jgk hepikan diri hari ni..tp...hurm..

mungkin ni ujian paling berat yang perlu aku tempuh sepanjang aku hidup 27 thn ni..aku harap sumenye dapat aku hadapi walau seberat manepun....insya-Allah...aku tau Tuhan 2 sayangkan aku..sebab 2 die uji aku mcm ni...aku redha dengan ape yg dh jd dan ape yang bakal terjadi..aku harap sgt2...selepas sume ni selesai aku xkan berhadapan lg dgn dugaan yang mencabar mcm ni...aku kne berthan sekurang2nye sampai lepas sepupu aku si fafa 2 kawen..sebab aku xnak kecoh nt..aku just nk bzkan dri hr 2 n nk hepi je hr 2(hope so)..tp aku harap sgt2 jgk soklan2 cepu emas bakal kuar dr mulut2 byk pihak...coz aku tau aku xkan mampu tuk menjawabnye..itu kalo perkara 2 terjadi la..but i hope so yang ianya tak terjadi...tp sume tu Allah yang tentukan kan...nak xnak aku kne terima..sabar ye ain...

sabar...aku xtau sampai ble aku bleh bertahan..berapa lme ms yg aku perlukan utk itu???mungkin ble sampai msenye..jawapan 2 akan keluar jgk dr mulut aku???atau mungkin jgk die??aku sendiri xtau..hurmm...air mata..jgnla kau mengalir selagi aku mampu bertahan...

No comments:

Post a Comment