Saturday 9 March 2013

-Housemate@Officemate


Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Buat korang yg xtau aku sekrang ni menetap di Shah Alam bersama sama dgn kawan2 aku merangkap officemate aku jugak...Coz kitorng sume dok umah company bagi..Taiko die mestilah aku walaupon aku bukanlah yg paling tua sekali..huhu..

Sepanjang duduk ngn diorg ni walaupon baru nak setahun dok bersama(sebelum ni dok lain2) dh byk aktiviti yg kitorg buat..Diorg memg best,giler2 jugak...Memang syok woooo!!!

Nie ms kitorg g sg gabai.Just 4 org jer coz sorg lg kene keje

Yg ni plak ms tgk wayang (breaking dawn-Pt2).yg sorg tue pon xde.ganti ngn org len..hehe

Ms g mkn steamboat kat kuang..Baru cukup 5 org

Steambot lg..Kali ni kat Sec 23 Shah Alam..Boleh tahan jugak

 Masa aku belanje diorg sume sempena hr jd aku..Haha

I-city Time

Tp ape2 pon aku memg hepi berkawan ngn diorg..Tp sedih jugk lepas ni bile akan berkurang teman seofis@serumah bile 2 org  dh nk berenti bulan ni..Waaa..Waa


7 comments:

  1. memang sedih part nak berpisah ni kalau dah akrab kan? hukhuk

    ReplyDelete
  2. yup..sgt2 sedih..tp nk buat cmne kan..

    ReplyDelete
  3. Sg gabai hulu langat kannnn. Hihihi. Dekat rumah ninaa

    ReplyDelete
  4. Terima kaseh sbb jdi follower bertuah Nurul. Boleh tengok sini --> http://sayaeesya.blogspot.com/2013/03/journey-of-life-blog.html

    ReplyDelete
  5. wah dh dktla kita. studio i kt shah alam jugak u. best klau dpt housemates yg sekepala kan.

    ReplyDelete
  6. Salam kenal...yam tag sini...

    http://csmaryam.blogspot.com/2013/03/segmen-siapa-blogger-bertuah-by-anak.html

    ReplyDelete
  7. NinaAz:yup..baru 1st time g situ..memg sgt2 best:-)
    Nurul:wah..mcm x percy jer...ade hadiah x???hehe..anyway thanks ye Nurul
    Cha:Yup.memg best..tmbh2 yg giler2 mcm ni
    Che Siti Maryam:thanks yea..Rse mcm bertuah jer minggu ni..huhu:-)

    ReplyDelete