Wednesday 17 April 2013

-Lipas oh Lipas-


-Assalamualaikum-

Soooo geli hokeh..Aku benci giler bile aku bleh ternampak sekor makhluk tuhan paling seksi dlm dunia ni dok merayap rayap dalam almari baju aku..Tak lain tak bukan sekor lipas yg paling besar penah aku nampaklah sepanjang aku hidup ni..huhu..

Mana taknye tgh dok syok2 kemas baju bleh plak aku nampak die tgh dok mkn hangin dalam tue..Ni yg buat den x jd nak mengemas..Esoknye dgn pantas aku menggoogle cr cara nak bunuh/halau lipas tue...

dah google & dapat ape yg aku nak,balik keje jer terus aku mulekan operasi..dekat sejam setengah jugak lah aku bekerja overtime kat dalam bilik akhirnya siap jugak..

Sgt Menggelikan

Mcm Ni Comel Lah Jugak

Langkah pertama diambil mula membuahkan hasil..Jap jer lepas letak umpan si lipas keluar dari persembunyian..Aku dengan sepantas kilat mencari senjata utk membunuh..Ape yg boleh aku capai belasah jer, "memang mati lipas ni hari ni"..Mule mengomel sorang2..Akibatnya spray pengeras tudung aku capai buat spray lipas..Giler kan..Tp Matilah Lipas Tue..Eh sukelah aku..


Boleh Dijadikan Sebagai Spray Lipas

Akhirnya aku berjaya..ha ha ha..Pasni jangan cube nak masuk bilik aku lg yer encik lipas..

Semoga Bahagialah Engkau Di Sana


6 comments:

  1. saya pun takut & geli dengan lipas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sgt2 geli...kalau dh nmpk x bleh nak dok diam...

      Delete
  2. sara penggeli lipas... cannot go with the cockroach.. blueekk.. boleh muntah oke. huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kebanyakan pompuan mesti geli ngn menatang ni kan..tp kalau dh nampak tibe2 jd berani nak bunuh..huhu

      Delete
  3. AJ paling geli lipas terbang...
    Perghhhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bab2 Terbang Tu Yg X Boleh Blah Pnyer..Lg Susah Nak BUnuh..X Psl2 Hinggap Kat Badan..Lagi Susah..

      Delete