Thursday 5 September 2013

-Work Loading-


-Assalamualaikum-

Dah semakin kurang aku update blog sekarang..Bz sangat sangat sangat dengan kerja yg berlambak lambak aku kena siapkan..Maklumlah org penting syarikat..Hahha..poyo betul kan..Tapi memang betullah aku cakap aku memang bz sangat sejak dua menjak ni..

Banyak keje2 aku nak kene setlekan..Time2 mcm ni plak tu jugak aku kene setlekan lagi satu benda penting dalam hidup aku..Apakah?haaa..tunggu dan lihat jelah k..Korang bolah tgk je gambar2 kat bawah ni yg membuktikan aku semakin sibuk..Kerja2 ni semua kalau dah kurang pon akan tinggi balik fail2 semua tu..


Booking..booking..booking

Keadaan meja aku yg semakin tidak terurus

File2 yg perlu disemak

Customer Form

Ade nampak x name aku?huhu

Tel yg x berenti nak cr aku

Kiri kanan depan belakang semua kene pandang

Nampak x betapa pentingnnya aku..hahha

Ni bukti kenapa aku jarang update blog skang nih.Entah bila nak stop xtau.

8 comments:

  1. syoknya keja bnyk..lama x bz cmtu..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. xde sesyok yg disangka Puan Zaniff..sakit kepala sakit kepala..hee

      Delete
  2. samalah kita aien..busy sgt sekarang ni. blog kelaut

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang xde masa nak berblog Ainim..BW apetah lg..huhu

      Delete
  3. gilozzz penuh meja dengan file, fitam nak habis tu :)

    semoga aien habiskan dengan jayanya, good luck

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mau x penuh..nilah kojenye tiap2 hr..huhu

      Delete