Tuesday 3 March 2015

-2015-

Assalamualaikum..

First entry aku untuk tahun 2015..Semakin lama aku peram blog ni kan..Haha

Usia pon dah semakin meningkat..Alhamdulillah masih diberi peluang untuk hidup selama ini..Ok dah pon masuk March..Ape yang dah berlaku 2 bln sebelum ni??..

First of all of coz la birthday aku yang ke 18 kan..Kehkeh.Anyway thanks to officemate.Walaupon birthday aku jatuh hari cuti diorang tetap buat gak walaupon lewat..Sharing plak ngan Fiza.Officemate aku..Xlah aku tersipu sipu malu nak tiup lilin kan..Ade geng..Haha..

Second, aku dah dapat anak buah baru..Wah wah wah..again its a boy...Semakin huru hara lah rumah mak abah aku pasni..Ade 3 hero yang bakal memporak perandakan ketenteraman mak abah aku..Kah Kah Kah..Congrats to my along...

Then..Planning untuk cuti2 Malaysia tahun ni..ke mana kite??Wait & see je nanti eh :-)
Birthday Gurlz

Posing Time


Hero2 dalam family aku

No comments:

Post a Comment