Wednesday 16 November 2011

back 2 normal

hari ni aku keseorangan lg ble masuk opis...si fafa dh x dok opis dh...dh kne transfer maintenance office...huwaaaa!!!bosan weh...tiap2 hr aku kne attend customer nk bt payment...kalo yg dtg 2 x byk tnye xpela....amik payment chow..ni yg fesyen byk tnye ni yg den lomah ni...aku pon bukan tau sgt psl Mutiara Anggerik ni...masuk2 keje dulu bgnunan ni dh tecogok depn mate aku...so,,,memg den x leh nk nolongla kalo customer tnye soklan2 cepu emas...yang mne aku boleh jwb aku jwbla...

haiya...nk balik ke xnk mingu ni..budget dh 2 bln ni asyik lari je..ni sume gara2 adik akula..koje xnk, ble nk bayar duit kete cari aku..ceh...jgn lupe byr blik dh la...hope so die bleh dpt keje dlm ms terdekat ni..InsyaAllah...keje memilih plak 2..dhla suh aku yg cr...ble dh dcr xnk plak..ade gak aku sekeh kepala adik aku sorg 2...tp memg aku harap2 sgt die bleh dpt kje...same2la kite berdoa ye kawan2...amin..

No comments:

Post a Comment