Friday 25 November 2011

Pening!!

besok nk balik umah..yay..bleh jumpe anak buah aku yg "beyeh' tue... lgpon opah aku ade kt ipoh skang ni..cuti sekolah kn..so,inilah msnye opah aku 2 nk bejln jln ke rumah anak2 die...mst die ade kt umah aku skang ni kan..lgpon ade benda nk setlekan..xtaulah bleh setle ke x..i hope so la kan..hari ni jumaat..mst x ramai purchaser dtg bt payment..tp byk plak call yg masuk..tension dh aku tgk min jwb..sian die..huhu..tp aku pon kesian gak..coz aku nk kne bt 2 keje..yg mutiara anggerik pon aku kne bt,yg vista alam pon aku kne bt jgk,..hurm..sush jgk jd assistant ni kan..hahha..nk x nk kne jgk bt..dh pening aku tgk form2 ni..ade 4 file plak aku kne setlekan..huish..penat..penat..bukan penat ape..penat mata nk tgk benda2 2 sume...

tp hr ni aku rse mcm pening2 je masuk ofis...maybe psl semlm aku tdo lmbt kot...2 3 hr ni asyik tdo lmbt je..mne taknye asyik sgt men game..aku kalo dpt game memg x ingat dunia dh...sedar2 dh pukul 2 3 pg dh jam...tp aku memg gler ngn game..huhu..

No comments:

Post a Comment