Thursday 15 March 2012

Yummy Yummy....

sebenarnya dh lame dh nk post entri ni..skang baru dpt..huhu..kali ni nk cite jgk...laze aku si fafa dh cite psl ni kt blog die...aku nk jgk cite...ni cite psl aku ngn bdk opis dan jgk kazen aku ngn husband die masa gi mkn steamboat kt Kuang...best woo..sedap pon sedap...harga pon boleh thnlah...nk duduk situ lame2 pon xpe...xde halangan..janji bayo..hahha

pertama kali gi sane dgn kwn2 1 opis...diorg ajak aku g skali pon bkn ape..psl ms 2 aku tgh stress tahap gaban.huhu..thanks la 2 them coz nk bt aku hepi..tp mkn kt situ memg sedap..sbb die ade kuah tom yum..favoutite aku..

antara mknn yg ade utk dibuat lauk...ni sebahagian je tau..byk lg..

sedap x..memg sedap

 kite bakor je...

 sukenye cik syuhada kite ni
 sehingga menjilat bibir ye kak kesuma..heheh

suko mak buyong nih

we're not single but we're available..hahha

2 kenangan masa dengan kawan2..lepas dr 2 bersambung plak g ngn my kazen, husband die dan jgk bff die,nani..memg gler la bapak budak 2 mkn..org len dh hbs die x hbs2 jgk lg...hahha...tp memg best la g c2..xpe2..nt aku akn bwk jgk family aku g kat sini..baru puas ht.






No comments:

Post a Comment