Thursday 1 March 2012

New Month..New Aim

hai..hari ni hari pertama kita di bulan march 2012..hurm..pejam celik pejam celik dh 2 bln berlalu thn 2012 ni...cepat kan..usia masing2 jgk semakin meningkat dr sehari ke sehari...termasuk jgk aku..heheh..aku sbnrnya nak bercerita sket psl azam aku dlm thn 2012 ni..dh bulan 3 baru nk cite psl azam kan..haha..x sempat sbnrnya..

aku semakin sibuk di pejabat dgn bermulanya projek baru company aku keje ni..hurm..nmpk gayanya bermulalah kebizian aku kt sini...xpe2..asalkan aku boleh cr duit lebih sket..utk diri aku dan family jgk kn..oklah aku nk ckp ape yg aku angankan sempena masuk bulan baru nih...

byk benda sbnrnye aku nk.tp aku akn cube capai sume 2 satu persatu...insyaAllah...ade rezeki aku,aku boleh dpt lah sume 2...nk ckp ke ape aku nk..x pyh kot...hahha...coz aku tau ape yg aku angankan 2 same jgk mcm org len...cume cara kite berbeza utk dptknnye..btul x???oklah aku nk bt keje dulu..nt kite cerita lg k...bye:-)

No comments:

Post a Comment