Thursday 25 October 2012

Salam Aidiladha

Esok Hari Raya..Esok Hari Raya!!!rse mcm x sabar plak nk tunggu balik keje..coz y..coz I nak balik kg berhari rayalah..heheh!!!yay!! yay!!wah seronoknya nak balik umah nak berya...walaupu just beraya di Ipoh saje, tp memg best rsenye..x sbr nk jumpe family aku kat umah tue..



tp sedikit sedih bile x dpt jumpe ngn anak buah aku yg "beyeh" tue..waaaa....lg sedih x dpt nk main dgn adik die "udin"...dhlah sekali sekala je balik umah...x sempat nk main puas2 dgn die...tp xpelah...len kali masih ade ms kan...hurrmmm.sementara nak tunggu waktu balik hujan la plak..cmne nk balik nie..nanti aku lambt siap marah plak p.cik sorang tue..hurmm..

Warghhhh!!!tbe2 rse bertambah tambah sedih biler terpkkan yg nak tinggalkan Encik Abang kesyangn sorang tue nt.coz y..coz aku kne keje dh sabtu..so, aku kene baliklah esok jgk ke Shah Alam Bandar Dalam Taman Nie (Taman lah sgt..)wawawawa...jg diri elok2 ye kekanda semasa adinda pergi berjuang...Ceh!!!rse mcm terbalik pulak..haha!!! tulah namenye bekorban..kite kan nk ryer korban ni,,,,kan..kan...Ape2 pon sayaannng sgt kt Encik Kekasih aku sorg tue..Jgn nakal2 tau ms ambe xde nie...








oklah aku nak chow!1!its time to go home to prepare all my thing...Terakhir sekali aku nak ucapkan Selamat Menyambut Aidiladha Buat Sume Keluarga,Kawan2 dan jgk yg kenal aku...yg x kenal pon xpe...belasah jer!!!mintak ampun dr hujung rambut sampai hujung kaki k..0-0 ek...buat yg balik kg hati2 tau semasa memandu (utk cik abg aku jgk)...yg kne kerja chayok2 k...ok bye bye:-)

No comments:

Post a Comment