Sunday 16 December 2012

-Checklist Weddingku-



Hari ni 16.12.2012..8 bulan dari tarikh hari ni InsyaAllah...aku akan bertukar status. tapi not confirm yet..masih dalam peringkat perbincangan family

aku???satu hapa pun tak start lagi.sibuk menggoogle sana sini...tengok ape yg patut...copy ape yg patut.

apa lagi...aku came out la ngan checklist ni..saja post kat sini..mana la tau ada B2B yang bace belog aku ni ha..hahah..

perasan...!

so, this checklist aku will update once aku ada progress...banyak kot...!!! semuanya masih merah...takotttt!!!

 
1.    TARIKH: PENDING (sesi berdiskusi dengan family belum selesai)

Nikah:
Resepsi:
Bertandang:

2.    THEME & CONCEPT: DONE (not sure yet la…need to discuss again)

Nikah: Grey + Krim
Resepsi: Blue +Purple
Bertandang: Kne Tanye H2B aku lah

3.    DOKUMEN WAJIB ADA: PENDING

Sijil Kursus Kawen: Mana Tah Aku Letak…Carik..!!
HIV Test:
Borang Kebenaran Nikah:
Sijil Nikah Our Parent:
Surat Akuam Bujang for Both:

4.    LOKASI:DONE

Nikah: Masjid, InsyaAllah
Resepsi: Haruslah Teratak Aku di Ipoh Nun..
Bertandang: Umah Bakal FIL kat Teluk Intan (Dekat Jer…)

5.    CATERING & CANOPY:PENDING

Nikah:
Resepsi:
·         Meja Pengantin
·         Makanan Pengantin
·         Canopy Tetamu
·         Catering
Bertandang:
·         Meja Pengantin
·         Makanan Pengantin
·         Canopy Tetamu
·         Catering

6.    PELAMIN NIKAH: PENDING(Diskusi Kembali)

Nikah:
·         Bantal Nikah
·         Mini Pelamin: Diskusi Back
·         Dekorasi Meja Makan

7.    PHOTOGRAPHER:PENDING

Nikah:
Resepsi:
Bertandang:

8.    WEDDING OUTFITS: PENDING

Nikah, Resepsi & Bertandang:
·         Dress
·         Tudung
·         Veil
·         Shoe
·         Accessories
·         Bunga Tangan

9.    MAKE-UP PENGANTIN: PENDING

Nikah:
Resepsi:
Bertandang:

10.    DOORGIFT/GOODIES: PENDING

Nikah:
·         Isi Dalam
Resepsi:
·         Side Pak Sazly Gift
·         Tetamu Gift
·         Kiddos
Bertandang:
·         Side Aku Gift
·         Tetamu Gift
·         Kiddos

11.    BUNGA PAHAR/BUNGA MAGGAR/CANTERPIECE:PENDING

Nikah:
Resepsi:
Bertandang:

12.    HANTARAN: SELESAI SUDAH

Bilangan Dulang: 11 balas 19 (Wah!!..So Many Aaa..)
Hiasan Dulang: Sendirian Berhad

13.    CINCIN/BARANG KEMAS: IN PROGRESS

Untuk Pak Sazly: PENDING
Untuk Aku Yg Cute: Cincin/Gelang(Requsted by Me…hehe)

14.    KAD KAWEN:PENDING

Nikah & Kawen:1000pcs=RM
·         Design & Printing

 
15.    CAKE:PENDING

Nikah:
Resepsi:
Bertandang:

16.    TOK KADI/PEMBACA DOA: PENDING

Nikah:
Resepsi:
Bertandang:

17.    GUEST LIST: PENDING

Nikah:
Resepsi:
Bertandang:

18.    DJ/KOMPANG ORIGINAL: PENDING

DJ:
Kompang:
PA System:
CD Lagu KAwen + Romantika:

19.    FAMILY ATTIRE: PENDING

Nikah, Resepsi & Bertandang


20.    BILIK PENGANTIN: PENDING

Katil:
Cadar:
Langsir:
Hiasan:

21.    SIGNAGE: PENDING

Location:
Design:
Printing:
Welcome Sign:
Banner:

22.   FACIAL/SPA/BERINAI: Haruslah PENDING

23.   Honeymoon: Ni Lagi La PENDING!!!…Bizi

Date:
Location:

Gerunnyaaaaaaaa aku tengok list ni..segala-galanya PENDING belaka..Cmno nie..Haish!!

Bye!!!:-)

     

 
 
 

No comments:

Post a Comment