Thursday 2 May 2013

-Setahun Sudah Berlalu-

-Assalamualaikum-

Dah macam lagu Alleycat pulak rasenye..Tp bukan Februari lah..Aku ganti ngan May plak..Huhu..Knp?Ade ape dgn May?Hurm..

1 May semalam,genaplah setahun perkenalan aku dengan Encik Tunang..Wah..cepaatnye masa berlalu kan..3 bulan kitorsng kenal, Encik Tunang dah proposed Aku jadi wife die..Hehehe..Nampak je mcm ganas tp dalam hati ade taman jugak P.Cik nih..

Masih teringat-ingat masa die meluahkan perasaan kat aku..Wah mcm x percaya lah..yelah baru kenal dlm 3 bulan die dah suke kat aku.Pelik jugak lah..Yelah aku nie kalau berkawan aku memang buat derk jer nak feeling2 lebih2...Tp kerana sikap die yang Gentleman Superman tue yang buat aku terpikat kat die..Hahha..Malu plak rase bile ingat kenangan tue..

Dah meluah perasaan, die sendiri merisik aku depan Mak Abah aku..Giler lah Encik Tunang nie..Merisik jer sendiri..xde wakil dari pihak lelaki..Pengantin sendiri yang g pinang..Hahha..Memang terlebih gentleman Cicakman lah tue.Tp akhirnya kitorg selamat bertunang pada 25.08.2012 dan InsyaAllah kami bakal disatukan hujung tahun ni..Doakan kebahagiaan kami berdua hingga akhir hayat yer:-)


Susah Giler Nak Senyum Biler Bergambar

 I'll alwayz lurve you forever & ever..InsyaAllah..Ameen




Pasni nak citer ape kitorang buat semalam..Kalau tahun lepas 1May kitorng buat keje giler g Cameron walaupon dah tgh hari,balik pulak lewat pagi,tahun ni pon kitorang buat keje giler jugak..nanti aku citer k..:-)

16 comments:

  1. wah lajuu.. 3 bulan kenal dah nak kawen..hehe tapi bagos la..nampak en tunang anda serius...semoga bahgia k..:P

    ReplyDelete
  2. sara sebulan kenal then couple. setahun kapel bertunang.. tp kitaorg bertunang 3 thn ni baru nk menikah.. haha. lamakn kami bertunang? hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..lamenye bertunang..mesti masa bertunang baru nak kenal kan..sebb sara kenal sebulan dah couple..hee

      Delete
  3. wah wah romantik sungguh, kawin nanti jangan lpa jemput ye hehheeh

    ReplyDelete
  4. kawen jemput la nanti tau :)

    ReplyDelete
  5. Mudahan2 berkekalan sehingga ke akhir nyawa..

    ReplyDelete
  6. Wow.. Alhamdulillah..semoga kalian kekal hingga akhir hayat ye

    ReplyDelete
  7. cukup2 gentleman... hhehee....

    #nk jugak laki cmtu... kih3.. :)

    ReplyDelete
  8. wah..beruntungnya bdan.saya ni dah 7tahun kenal masih lagi pegang status tunangan orang.. kalau orng lain ntah2 dah ank sorang dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe Mimie..Kalau dah jodoh lame mane pon tetap ade kan:-)

      Delete