Tuesday 25 October 2011

Kerinduan Melanda Diriku

hello..hai bloggers...masuk hari ni mcm biasa aktiviti aku kat ofis..melangut..hahha..tapi dalam dok melangut 2 aku baru sedar yang aku dah sebulan lebih x blik umah (ipoh)..waaa sedihnye...ni sume gara-gara majlis kawen sepupu aku si fafa 2la...hurm..rindu gle nk blik umah..cmnela keadaan umah aku skang ni..

walaupun x dapat balik umah tp aku tetp hepi jgk coz family aku ade jgk dtg jenguk aku kt sni(s.alam)..kau ade.haha(ayat ciplak)..baru ingt minggu lepas nk balik umh tp x jd..budget larila...hurm x bleh bt apela...nmpak gayanye kne tunggu rye korban ni la baru dpt blik...terpaksela berkorban dlu..bak kate jamal abdillah 'berkorban apa saja"..

oklah..pape hal nt aku update lg blog ni...hr ni aku pon xtau nk bt ape kt ofis ni...nmpk gayanya seperti biase surfing internet..gosip2 sket,game and lastly tdo jela seng..huhu.tp yang syoknye esok cuti deepavali..yahuu..aktiviti tuk esok blum ade lg tp jap lg aku nk diskusi ngn fafa..mne tau nk g batu caves esok ke..haha..bleh exercise panjat tangga kat situ..kau kan ckp baju yg kau pkai pg td dh ketat..ape lg fafa jomla menguruskan diri balik..heeee

..ok chow dlu...adios

No comments:

Post a Comment