Monday 3 October 2011

Part 2: Sanding Time

Halu..lme gler aku nk amik ms nk upload gmbar si fafa ni time sanding kan...maklumlah org bz..hahha...tp pape pon ni la gmbr ms time sanding...aku x byk sgt amik gmbr coz bz ngn door gift tuk tetamu...byk ms kt luar..nk bergambar ngn pengantin pon x sempat.

..ni pon baru semlm baru blik dr kg...kenduri belah lelaki plak..sanggup jgk aku dtg even keje..semua semate mate tuk sepupu aku 2..pasni time aku jgn lupe dtg plak...tah2 ko dh bwk org ke3 dh time 2 kn..haaaaha...tp yg belah laki pny xdelah gmbonye..kamera aku dh bt hal...x bleh nk tangkap gmbar pengantin..uuuu..sedih,...

makanan pertama sebg seorg isteri

acara 1:khatam Quran

flower gurls

bergambar bersama dayang2

mak anjang pon nk enter prem jgk...haha

cer teka mane 1 pengapit

1 je gmbr ngn aku..

ni ape kes???

mat enterprem..

mak ayah pengantin collect ang pau..huhu

..are u ready gurls..

the show begin

pengantin berarak






...tepung tawar...

pesan mak"lpas ni kene rajin masak tuk laki ko.jgn malas2"(hahha)

nk jgk si kecik ni

makan time

lapa sgt nmpk 2 pengantin ye..hee

karaoke time

sementara pengantin mkn kita posing dlu

takut x laku kalo npk muke la 2..hahha

kepenatan

kami pon nk posing jgk..

No comments:

Post a Comment