Wednesday 5 October 2011

Sebelum Dan Sesudah

Selesai sudah majlis kenduri...masa untuk sanak saudara berkemas...cucilah pinggan mangkuk periuk belanga yang ade ye...tp kesian kt pengantin kene dera ngn kami semua.haha...kne sental periuk belanga...


Suko M.su Aku Basuh Pinggan

Ceria

Sibuk Masing2

Kontrol Rajin...Nk Masuk Fb Gambar ni

Keletihan

Org Paling Rajin Hr 2

Sian Daniel..Penat Berlari Kene Kejar..hahha

Aktiviti Budak2 Dlm Umah

Nk Jd Flower Boy Org X Terima..Balas Dendam La Kan..hehe

Turn Pengantin Bt Keje


Sental Jgn X Sental Ye Pengantin

Banyak Lg Periuk Belanga Menanti 2

Kebasahan Kene Simbah..Hahha

Banyak Lg Periuk 2...

Masa Tuk Buka Hadiah



Penonton Setia Menanti


Tapi..Di manakah aku masa ni...Haaaa..Akulah Tukang Tangkap Gambar Sepanjang Majlis Berlangsung...2 Pasal Gambar Aku X Banyak..Melebihkan Cameraman Profesional Jer..Ngn Kamera Kiri Kanan Aku Pegang..Mcm Bagus Je Kan..Hahha...Tapi Payment X Dapat Lg ni...Weh Pengantin...Mane Payment Aku..Hahha...

No comments:

Post a Comment