Friday 27 January 2012

...For 2 Days...

hai hai hai...wah bosan gler dok opis...xde keje nk bt...coz still lg bercuti rye cine kn....so..start minggu depn kalo nk bz balik pon...nk cite ape aku bt 2 hr lepas setelah balik bercuti rye...hr pertama aku di shah alam(umah aku kt seksyen 15 2lah) aku dh start masak..wah baru start kah..xla maksud aku masak utk ibu mengandung kt umah 2..hehe..aku buat Kuey Teow tom yam...xtaulah ape rsenye..si fafa ckp pedas..aku rse x pon..maybe 2 kesan suke sgt mkn pedas..sampai org len aku dera..haha..tp yg x bestnye x cukup bhn..aku jenuhla mencr bhn2 tuk bt benda 2..last2 gunekan jer ape yg ade 2...dh hasilnya...tadaaaa..


Bahan2 yg diperlukan dan x mencukupi

 serai and bawang besar

bunga kobis

 byk ni jer aku guna cili...2 pon pedas ke?

carrot

main bhn..ni jelah.



dan hasil yg kite dpt.
!
!
!
!
!
!
!


Sedap x??

dan untuk hr yg ke2 aku lunch di rumah kak kesuma..stelah bershoping di tesco bersama kak kesuma kami g ke rumah die(mentang2 Sok Yee xde)..aktiviti aku ms 2...bukn menolong org msk tp aku dok gatal2 menangkap gambar..pas2 megholoh(tidolah)..hahha..sedar2 je kak kesuma dh kejut aku mkn jer...x sempat nk belajar msk ikan bawal stim..tp memg sedap..cuma x dpt amik gambo jer..yg ade gambo aku jer...nk tgk???hehe






muke dh ngantok sgtla ni..huu

2lah aktivit aku 2 hr lepas..mkn mlm semlm fafa pulak msk ns goreng...tp memg semlm aku mkn byk gler..setelah sekian lme mkn x menentu kn..hehe..sampai semlm jelah..hari ni aku dh start balik x mkn hbs..dhla pg td breakfast biskut..tgh hr aku amik ns separuh,,,separuh dr separuh 2 je aku mkn...hurm ain2..jgn sampai sakit dhla yek..

No comments:

Post a Comment