Tuesday 17 January 2012

meneruskan hari hari mendatang...

hai..dh lme rse x menulis kat blog ni..xtau..nk citekan ape sebenarnya..memulakan hidup seperti hari2 sebelum ni jgk..aku kne teruskan hidup aku seperti biasa...dengan keje2 di opis yg semakin berlambak...dh nk dekat cuti rye cine kan..kenelah aku siapkan...nt lme bdk2 opis yg cine bercuti..tp bagus jgk aku bt lmbt2 kn..nt masa diorg cuti aku xde keje plak..hehe...wah seronoknye nk balik umah..nak jumpe budak 'beyeh' 2..smlm telepon mak dok syok mkn 'doyan'(durian) bdk kecik 2...haha..memg seronok dpt ckp ngn die..dgr cara die ckp 2 pon dh bleh buat aku gelak dh...daniel...daniel...oklah...xtau nk ckp ape dh...nt2 aku update lg eh blog ni...bye...



1 comment:

  1. wei... ko xnak citer pasal NGie ker... biter paling besau tok ko tu... merdeka... merdeka... merdeka..

    ReplyDelete