Friday 10 February 2012

meroyan!

Assalamualaikum..hai..hari ni sbnrnye xtau nk tulis ape...tp disbbkan bosan dan xtau nk bt ape kt ofis ni aku mengularla jap nk tulis blog ni...hari ni di ofis byk keje sbnrnye nk kene bt..aku bermain dgn byk number sejak dr semlm lg..huhu..dh pening rse kepale ni tgk nombor2 2...maklumlah bukan men sa sa punya number tp beratus ratus sa lah..hahha...terpaksa mengira jgkla..tkut nt salah kira customer lari..ckp plak aku menipu kan..so kene kiralah betul2 la kan..

hari ni kene siapkan jgk keje2 yg ade...kalo x amoi 2 mesti bising...maklumlah skang ni die sorg2 je kne incharge sume benda,..huhu..geng sudah belah sudah..2la psl..sbnrnye aku nk bercerita psl nyonya yg sorg yg dh blah 2lah..tp nt2lah ek..aku nk ceritakan betapa gembiranya aku setelah kau ttiada..hahahaha..(gler jahat punya gelak)..memg merdeka la aku seja die dh resignni..ha baru kau tau seksanya keje ngan developer..aku jgk jd mangsa..patut k.e Tong kene naikkan gaji aku..aku dh bt keje mcm incharge person plak...sume benda aku kne bt..bkn assistant lg dh..aku plak yg memerlukan assistant skang ni...

oklah x bleh pjg2 sgt tulis..nt mst korg busan..hehe..lgpon takut amoi sorg 2 masuk nt...naya aku...oklah chow dulu...see u soon..bye..

No comments:

Post a Comment