Tuesday 18 December 2012

-ALHAMDULILLAH-



Alhamdulillah...Syukur sgt2 coz usaha yg dibuat selama ni berbaloi jgk akhirnye...akhirnya permohonan aku utk pengecualian bayaran balik PTPTN diluluskan...tak sia-sia turun naik segala bukit & pejabat yg ade kat Uitm tue,menyusahkan ramai org jgk akhirnya mendatangkan hasil jgk...Ameen2...

Memang cukup mencabar kesabaran aku dlm nk proses permohonan tue.rsenye dr tahun lepas lg aku cube buat permohonan nie..ade je yg menghalang benda nie diproses kan...x ckup doc nilah x cukup doc tulah..tue x termasuk jgk dgn aku maki hamun staff PTPTN tue coz kes slh tgk nama peminjam.elok2 aku byr PTPTN walaupun x tiap2 bulan, boleh pulak dikatanya aku ni dh kene blacklist..adui..tue yg menyebabkan aku pk yg PTPTN nie sj jer nk cr slh aku.kan x psl2 kene maki free jer.nsb jgk problem solve ms tue jgk..

terima kasih aku nk ucapkan yg tak terhingga buat family dan kwn2 yg dh byk bantu aku dlm aku nk merealisasikan impian ni.Thanks soo much to mak, abah, Sophia, Syazmeen dan jgk Pak Sazly yg aku rse dh ckup penat utk membazirkan tenaga,duit dan jgk minyak utk tlg aku.memg terima kasih sgt2..memg x terbalas aku atas jasa yg diorg dh buat utk aku...terima kasih jgk utk officer yg dh byk tolong aku utk proses permohonan ni iaitu En Norfaisal.Thanks yea.sory jgk coz terpaksa melayan karenah aku yg marah2 hr tue.huhuhu...

Hurm...Alhamdulillah lega utk 1 pinjaman..next step aku akan setlekan utk buat bayaran balik pinjaman utk Diploma aku plak..1 lg permohonan utk yg itu supaya aku boleh setlekan &kejar balik kos pentadbiran yg dh terkumpul.InsyaAllah ade rezeki sume tu akan dpt aku lakukan...Ameen...

sgt2 teruja bile tgk baki dh RM0..hee..yg len terpaksa disencored.Sorry :-)

No comments:

Post a Comment