Friday 28 December 2012

I-city lg


Sebenarnya dh lama nk post psl ni tp disebbkan tiada gambar so aku x update papelah pasal ni.so, dh dpt gmbr yg dicatchup2 oleh adik aku aku bolehlah citer psl ni...

ianya pada 10/11/12(cantek tarikh) di mana family aku dan jugak family Pak Cik aku iaitu Pak Anjang aku telah datang melawat aku kat S.Alam..wah seronoknye..Diorg sume dtg dengan 2 kereta..so, aku dengn rse hepi yg tak terhingga coz akhirnye dpt jgk mintk diorg dtg umah baru aku yg bukan kepunyaan aku...haaahaa.nk bwk aku xde kete..mm.tp memg hepi sgt..

so, aktiviti yg dilakukan x lain x bukan bwk diorg g I-city lah..dh xde tmpat menarik lain kt S.Alam ni kan..but we've enjoy ourselves there...

sementara cameraman amik gmbr org kite amik gmbar die plak

***********************************************************************
Keseronokan Bemain Game..Muke Xcited Masing2






Penat opah pegang si Cucu
Senyum...x perlu kata apa2
!
!
!
!
!
!
pasni kite tgk plak mat senyum yg sentiasa tersenyum


senyum

senyum

senyum

senyum

Dan Senyum...

muke2 penat

 merpati dua sejoli

 kite teruskan perjalanan

happy  family

sgt2 teruja nek "keta tapi: katenye

opah rilek sket

si ibu yg sentiasa penat menjg anknye...

!
!
!
!
!
Posing TIme!!!!










**************************************************************

penat sudah udin yer
masih mampu tersenyum walaupun keletihan...


itulah sedikit sebanyak yg boleh diceritakan...still coming nk corat coret psl percutian aku dengan family miggu lepas...stay tune!!!bye..

No comments:

Post a Comment