Thursday 7 February 2013

Pencuri!!!Perompak!!!


Terkejut sekejap bile masuk ofis baru baru ni, seminggu sebelum nak Raya Cina ade kes kecurian berlaku kat dalam ofis aku..habis semua barang2, laci2 dalam ofis diselongkar oleh si Pencuri..nasib baik jugak x hilang segala barang2 dlm ofis ni..Yang diambil just Cash Money yg tersimpan kat dlm ofis nie..walaupun x banyak tp dh cukup membuatkan officemate aku cuak jugak kalau die kene tanggung..


Tapi yg sangat memusykilkan tue bile si Pencuri terlalu pandai membuka locker2 yg terkunci rapat..Giler lah..kuat sungguh tue.habis sume laci2 terbukak...Yang "PALING" aku x suke bile barang kesayangan aku yg tersimpan dlm tue jugak kene curi...Waaaawaaaa...mahal tue aku beli...Bodoh punye pencuri..Kalau aku dapat aku penyek2 muke kau..

Sepanjang penyiasatan dilakukan oleh Pak Polisi yg dtg ke ofis aku tue, org pertama yg disoal adalah Pak Guard.Sian aku tengok die.Dahla baru lagi masuk keje kat Company nie.Gagap jugak die nak menjawab..Maklumlah bukan org Malaysia.Lagilah kan..Tp xdelah sampai nak menuduh die yg buat.Juat sesi soal menyoal jelah kan..


Tp aku harap sangt x jd lg kes2 mcm ni.Mau plak diangkutnye sume barang2 dlm ofis ni plak pasni...EEEE mintak simpanglah..

No comments:

Post a Comment