Friday 15 February 2013

Segmen Pencarian BloggerStarz

Hai Bloggers.Login blog hari ni tibe2 plak ade followers baru..maklumlah blog aku kurang sambutan.Tapi thanks to shakir coz follow me..hehhe..tibe2 jadi minat plak bengan entry yg dibuat.saje2 jgk nak join walaupun x berapa nak pandai ikut cara tue.asal boleh tambah kenalan pun ok even x dpt jadi retis kan..hahha

klik gambar utk cara nak masuk

 Pengalaman Paling Best!!

ok pengalaman paling best yg aku boleh cite kat sini bile aku pandai dah nk buat blog camne.Huhu..sebelum ni aku tak tau langsung camne nak buat Blog.rase mcm ketinggalan zaman pon ade jgk. Tgk kawan2 seronok jer berblogging aku pon jadi minat sesangat nak buat Blog jgk. Alhamdulillah atas usaha sendiri aku jgk mencari,mensurfing.mengoggle cara2 nak buat blog akhirnye terhasil jgk..:-) dan inilah Blog aku yang aku sentiasa update walaupon kekdang jer.

Pengalaman Paling  X Best!!

Bagi aku yg masih baru dalam dunia Blog nie rasenye xde lagi pengalaman Hampeh yang aku hadapi.Sket2 tue adelah kan.Macam aku rse susah sgt nak promote Blog aku kat org len supaya org bleh follow Blog aku walaupun Blog aku xlah berapa menarik kan utk dibaca sebagaimana blog2 yg famous2 yg aku pernah tgk..tp xpelah asalkan aku hepi dengan Blog aku.


oklah.tue jer dapat aku buat utk join entry Syakir Rahman nie.Thank to him sebab buat etry ni.at least maybe aku boleh dapat ramai kenalan & followers pasni.Tq2.Last but not least "saya nak masuk bloglist Geng Bersosial"

6 comments:

  1. betul tu asal kita happy dengan blog kita..kena rajin blogwalking ke blog lain, baru senang nak promot blog kita..hehe.. btw owl kat tepi ni cantik sangat..geram tengok..hehe..

    p/s datang follow sini dan tq sudi follow// :)

    ReplyDelete
  2. Thanks AJ & Cik Zara..Sy jgk dh follow anda ber2..:-)

    ReplyDelete
  3. hai mai follow sini balik..
    http://asmarpunyablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete