Thursday 15 August 2013

-Raya 2013 Part 1-


-Assalamualaikum-

Wah wah wah..seronok sungguh dapat cuti beraya ni kan..Walaupun sekejap je tapi tetap puas hati bila dapat beraya beramai ramai bersama semua ahli keluarga..Dah seminggu dah beraya kan..Mesti lepas ni banyak undangan rumah rumah terbuka..

Oklah tak nak cite banyak2..Layan je gambar2 raya aku ni..Aku tangkap gambar pon start raya kedua..Coz raya pertama sibuk dengan beraya rumah saudara & jiran sebelah2..Mana lagi sibuk melayan tetamu yg datang kan..Akhirnya megholoh jugak aku petang tu..Haha..



Nilah rumah opah..Cantek x?




Anak2 dara bersiap berejam



Rumah Mak Lang aku

X sabar tunggu time makan







Serang!!

Nyum2

Berselera sungguh abah aku makan

Termasuk budak kecik ni

Sesi test baju ngn minyak wangi arab







Ya habibi

Beraya rumah sebelah pulak




Tunggu pulak utk part 2 yer..Stay tune:-)



5 comments:

  1. tahun ni rasa raya mmg sekejap je..
    apa2 pun tiap2 kali raya mmg best =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memg pon..raye sekejap jer tp tetp best

      Delete
  2. selamat hari raya aidilfitri...meriahnya raya!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya.. Memg meriah klu raya do kg ni..

      Delete