Tuesday 6 August 2013

-Salam Aidilfitri-

-Assalamualaikum-

Hanya tinggal esok saja lagi semua umat Islam seluruh dunia bakal menyambut Aidilfitri.Wah excited pulak rasa hati ni kan..Mcm mane dengan persiapan raya rakan2 blogger semua.Harap2 dah settle la kan..Aku just tinggal sikit2 jer lagi nak disiapkan..





Kueh2 raya yg sempat dibuat.Thanks to my sis ateh coz byk tolong


Yang ni plak yg sempat ditunjuk oleh aku ngn along aku..Haha

Kueh raya, baju raya, duit raya segala macam raya lagilah dah aku siapkan..Just tunggu nak sampai harinya jer..Walaupon x seberapa sempurna yang penting aku hepi dapat jugak nak siapkan semuanya..Hari ni ngn esok nak shopping ngn En Tunang buat kali terakhir sebelum balik raya..

My Baju Raya

Sampul2 duit raya yg bakal diisi
  
Hari ni & jugak esok semua housemate aku dah nak balik..so, memang hari ni last dapat berbuka bersama kan..Nak tunggu tahun depan maybe aku dah berbuka ngn org lain pulak..Huhu..sedih2..Bila lagi dapat berbuka dengan kawan2 a.k.a housemate aku ni lagi kan..Tp xpe janji sepanjang bulan pose ni dapat selalu jugak kami berbuka bersama..

Sempena hari Mulia yang bakal menjelma ni aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua rakan 2 Blogger semua..Mintak ampun dan maaf andai tersilap kata & bicara selama berblogging ni..Mana tau ade terkomen benda yg menyakitkan hati kan..0 0 k:-)

6 comments:

  1. Selamat Hari Raya..maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  2. rajinnye die buat kuih raya. saya tunjuk je.. hehe. btw, slmt hari raya!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just merajinkan diri jer..x rajin mane pun Nur..hhee..Selamat Hari Raya

      Delete
  3. Selamat hari raya aidilfitri dear.. Maaf zahir batin..

    ReplyDelete