Tuesday 6 August 2013

-Iftar Ramadhan-

-Assalamualaikum-

Entry kedua aku dalam bulan pose nie.tupon dah nak dekat raya dah pon kan..Haha..Nak cerita pasal Iftar Ramadhan yang dah aku hadiri sepanjang bulan pose ni..X banyak pon..2 jer..tupon orang belanja kan..

Iftar pertama yg aku g dibuat/disponsor oleh main cont company tempat aku keje..Ianya dibuat kat Hotel Blue Wave Shah Alam..Makanan?pada aku oklah kan..tapi x best bile nak kene berebut rebut dengan org..makanan x berapa banyak tapi org nya lagi banyak.Tambah2 plak mknn style grand2 punye..Kambing bakar lah..udang bakar lah..segala gala bakar lah..Tp makanan die oklah..Kenyanglah jugak kami semua makan..
  




Yang kedua memang sgt2 kenyang.Yalah makan tempat mahal kan..Kalau nak g sendiri tak dapeklah na mkn tempat2 mcm tukan..Hehe..Tp bg aku mknn die same jer mcm kat luar tu.Tp maybe sebab name Restoran tue yang menyebabkan die mahal kot..Memang terlingkup org yg belanja kitorang hari..Tp memang best sebb bukan belanja bukak pose jer,siap suruh kami semua tapau utk sahur lagi..Haha..memang best..









Last2 akibatnya makana tue dijadikan sahur 3 hr..Dasyat kan..menunjukkan betapa tamak nye kitorang sampai mcm tu sekali makan..Bayangkan jerlah bape banyak yang kitorg bawak balik..Hurm..by the way terima kasih kepada yang dah belanja kitorang berbuka ni..Memang dua2 tempat pon ok & sedap..Tahun depan boleh la buat lagi eh..


2 comments: