Saturday 8 June 2013

-BESEDERHANA-

-Assalamualaikum-

Hurm..pening..pening..banyak betul perkara yang nak difikirkan sekarang ni..Eh x paham ker yang aku tengah pening memikirkan hal ni??tgk org lain macam rileks jer..macam xde pape yang berlaku..Haish..semakin hari semakin sakit hati..

Kalau bab nak berbangga bangga bagilah kat die..Aku rasa cukup kot kalau kite ni besederhana kata org tua kan..Buatlah ikut kemampuan..Jangan dipk nak memuaskan hati org kite yang tension kemudian hari..Cukuplah diadakan setakat yang kite mampu jer...

Jangan nak diikut pada org lain..Orang lain tu mampu xpelah..betul x..ini kalau semua nak ikut org lain matilah..Yang nak bersama kite nanti..Bukan org lain..Kalau org lain yang boleh tolong kite kemudian xpelah..buat jer sesuka hati..ikutkan jer kehendak org..Xlah nanti kite yang pening..

Adoi!ape aku merepek ni..Tp memang betullah ape aku ckp kat atas tue..Nak kate aku x berterus terang, dah berbuih mulut ni bercakap..Org tetap buat x endah jugak..Still jugak keadaan macam tu..Eh malas lah nak pk..Tp kalau x pk akan d pk jugak..Arghhh!jangan sampai aku give up sudah...

Tolong..tolong..tolong!!!tolong paham ape yang nak aku ckpkan..Ini bukan utk sesape tp utk kiter jugak..!!!

4 comments:

  1. Dah kenapa ni? Xpe, jangan kusutkan fikiran ye. Saya mungkin taktau masalah sebenar Aien, tapi apa yang boleh saya katakan, jangan dilayan orang sebegitu sebab nanti buat sakit hati je. Tetapkan pendirian awak dan sesekali bertegaslah dengan cara yang berhemah demi untuk kebaikan diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah xtau nak bertegas mcm mane lagi Ainim..Dh puas ckp..kalau x dipedulikan sekalipon die org yg paling hampir dgn sy..sbb tue sy semakin serabut..Terima kasih coz bagi advice pade sy ye..

      Delete
  2. setiap masalah ada penyelesaiannya..insyaAllah, redha & tawakal minta dipermudahkan segalanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tau Siti..memang berharap sgt semuanya akan selesai dengan cara baik..InsyaAllah

      Delete