Tuesday 25 June 2013

-Pengotor-


-Assalamualaikum-

Sejak dua menjak ni aku asyik meluahkan rasa tak puas hati aku kat org lain..Aku tak taulah kenapa..Tapi kalau dah org menyakitkan hati aku tak kan aku nak buat tak tau pulak kan..

Aku nak tanya korang semualah kan pernah tak korang jumpa dengan manusia yang tak tau langsung nak jadi pembersih walaupun sikit?Tapi bila  bab nak bergaya dialah yang paling cantek sekali(cantek ker??)kalau org lain tgk compem puji..Tapi pada hakikatnye org yang paling dekat dengan die aje yang tau betapa kotornya manusia tue..

Kalau dah !@#$%^& ko sendiri pon x pandai nak bersihkan duduk dalam hutan lagi baik lah..Tak perlu lagi nak pk nak basuh or bersihkan..Nilah first time aku jumpa manusia yang pengotor mcm nie..Aku tak ckp yang aku nie bersih sgt tp kite perlu tau & pk kalau dah sampai ke tahap najis ko sendiri nak suruh org lain yang bersihkan..ape kes kan?

Aku nak ckp bukan utk manusia tu jer tp utk diri aku sendiri jugak...pklah kita nie pompuan jangan lah hipokrit depan org kaulah yg terbaik & terbersih & paling rajin sekali tp kat belakang menyesal x sudah kalau org tau sikap kau yang tak reti nak bersih..(betul ke ayat aku nie?)..

Tue baru 1 bab..yg lain aku malas nak cakap..Tp manusia ni memang tahap kemalasan & pengotor tahap dewa2 punya..Aku x pernah lagi jumpe manusia pengotor & pemalas tahap gaban macam tue..Baiklah duduk dalam hutan..Sesuai sgt dengan manusia macam tu..

Dah2 aku xnak lagi cite..Sajer nak melepaskan geram..Aku harap pasni aku x jumpe lagi manusia yg mcm tue..Dan aku harap jugak yg manusia tue bawak2lah berubah..Dah tua dah oi..Bukan budak2 lagi nak kene ajar semuanya..Dah boleh jadi mak budak pon..Kesiankanlah dengan bakal suami ngn bakal famili nanti..Kesian jugak ngn mak ayah sendiri..Nanti diorg jgk yg jadi mangsa kutukan ablasa org lain.ok dah puas membebel..

Aku mintak maaflah kalau sesape yg baca nie terasa ker atau terkena kat diri sendiri..Aku cume meluahkan jer..Xde nak simpan dalam hati...Cume...Lu pikirlah sendiri...

6 comments:

  1. Mmg ada dear..kat opis SA ni ada je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah..Memang xtau nak ckp mcm mane sikap diorg nie..

      Delete
  2. TERINGAT PLAK ADIK KESYGAN KO YG SORG TU... X-HSMATE KAT SEK15... MANUSIA PALING PENGOTOR PERNAH AKU JUMPA... DOK 1 UMAH PLAK TU... X SANGGUP AKU...

    ReplyDelete
  3. erm.. mmng ada manusia jenis ni..tp pelik ngn dorang ni..tak fkir ke tntng kbrsihan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xtaulah ape yg dalam pikiran diorng nie..

      Delete