Wednesday 19 June 2013

-Exhibition-

-Assalamualaikum-

Seminggu sudah x update blog..Sebenarnya dah xtau nak buat entry ape.huhu..Bukan tue jer..Nak BW pon dah lame..X sempatlah..Bz dengan keje..Sorry yer kawan2..Ade mase nanti saya melawat..

Ok nak citer pasal exhibition hartanah yang dah kami semua kat ofis nie hadiri..Formal sgt ayat tue..Bertempat di First Subang..Korang tau x kat mane nie..Kebanyakan org xtau kat mane..Maybe sebb tempat nie baru kot..

Tp bagi aku aku pon x pernah masuk kat situ..Nilah first time masuk..Rupen2nye memang x best..Sebab xde ape yg menarik kat situ..Nak x nak kitorg terpkase jugak berkampung kat situ 3 hari..X ramai pon org masuk kat situ..Maybe sebb baru ataupon xde tarikan kat situ..Yang ramai pon foreigner student yang dok kat situ.. Kiranya tempat tue utk org2 kaya jerlah..Hehe

Keadaan yang tenang jer..

Anak Dara & Mak Dara

Clown yg Sgt Jahat..Suke Ketuk Kepale Aku ngn Adda

Got Different Between Us x?

3 Org Dah Kawen Sorang Jer Belum:-)

Adik Kite Dengan Bunga2 Cinta nye

I've got A Bear

Nilah Project Company Aku..Anyone Interested?

Pape pon kitorang enjoy jugaklah kat sane kan..:-)



2 comments:

  1. keje kat construction ya.

    First time dengar first subang.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. x..Keje ngn Developer..Ha x tau kan..sy pon kalau x kerana pernah lalu depan tue compem xtau jugak..Haha

      Delete