Wednesday 3 July 2013

-Tunang Sudah Part 1-


-Assalamualaikum-

 Wah!bertunang sudah akhirnya..Ahad lepas telah berlangsung majlis pertunangan adik sepupu aku si Fafa(dah lame x sebut).Majlis telah berlangsung di Manjoi Perak & Sabtu tue semua org2 kampung aku berkumpul kat umah..Hurm memang meriah bila keadaan macam ni terjadi..

Setelah perbincangan demi perbincangan dilakukan akhirnya pasangan tersebut berjaya ditunangkan..Alhamdulillah..Semoga bekekalan sehingga ke jinjang pelamin hendaknya..Ameen..Jom layan gambar semasa majlis.Banyak gambar nak share ni..Kena buat part jugak..Hee

Aku kena Bawak Anak2

Sebelum Memulakan Perjalanan

Ahli Rombongan yg Hadir

Taiko

Sombong Giler Budak Kecik nih







X habis2 merokok

Muke2 nak tido..Padahal baru sampai..haha

Ok sudah dulu..nanti kite sambung Part 2 plak eh


4 comments:

  1. Seronok bila join rombongan bertunang or kahwin kan..rasa nk bertunang lagi plak time2 tu...

    ReplyDelete
  2. oh..tengok entri ni baru teringat saya ada jemputan majlis tunang kawan saya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah hujung2 tahun lagi banyak jemputan kan..

      Delete