Tuesday 27 December 2011

cuti krismas + birthday mak + kenduri doa selamat

hai2..morning..hari ni dh kembali bekerja semula...dh rehat 3 hr (x reht mane pon)..aku kembali ke opis..nk cerita sket ape aku bt sepanjg 3 hr ni..sab2 aku blik kg..ngn kazen aku si fafa la kn kali ni...dpt permission blik kg.hehe.x semptlah kitorh nk g kenduri kawen sedare kitorg psl dh lewt sampai la...tp plan kitorg adelh utk bt suprise  party tuk mak aku..nk sambut birthday die yg ke-53..sampai2 je tjg malim terus beli ape2 yg patut...tp last2 bt party dh dekt tgh mlm..haha..sumenye pon pakat2 lotih dh..tp bestla..dpt jgk bt kn..


The cake..cube teka kek ape..


The Food..ni je yg mampu aku beli..

The Tea Lady..Mak ngah aku..hehe

The Photographer..bgus2

The Guest..hehe


The Two "Mak Buyung" of The Family..hahah


Budak Sibuk

The Besday Gurlz..My Luvly Mummy


Ape Tunggu Lg..Serang!!!

Mak Ngan Abah..

Yang Ni Yg Paling "beyeh"

sepanjg kt kg ade plak m.cik aku bt kenduri bc yassin kt umh..bzlah kitorg menolong mak2 bt keje..(sebenrnye bt ble kne suruh je..haha)..ala..janji tolong kn..ikhlas kn..letih2 jgk la.pas2 blik shah alam awl plak 2..hurm..x puas lg rsenye cuti..xpe2..minggu depn cuti new year nk blik ipohlah...cuti puas2..jgn jeles ek fafa..huhu..enjoy pict sepjng aku kt kg..

Persiapan Majlis
*
*
*

Nak Tolong Jgk



Sebelum Majlis Bermula
*
*
*

Men Game Dulu




The Food...Nyum..Nyum


Panjangnya Muncung M.Teh.huhu

Bt Ape 2 M.Su

X Mandi Lg Pn Arfah Kite..Tahan Hr ek..hahh

Gemuknye aku



Kesibukan Di Dapur

Semasa Majlis
*
*
*



Tukang Bg Jajan..hehe

Tukang Masak Yg Sentiasa Ceria(Dlm Ht Xtau..Huhu)




Budak Beyeh"Yg Sentiasa Cerewet..tp Bab Bergambar Sengeh je


Laparnye

Buah Tgn Sebagai Upah Memasak..jgn Marah..hehe


Plants Vs Zombies

Tukang Karut

Mengular ngn Budak2...haha


Kita Posing Dulu
*
*
*



Masa Utk Tuan Umah Plak Makan
*
*
*


Cari Tulang Ke Kak


Pengantin Baru Yg X sempat Aku G Majlis Die..Sowi



Same Tak??

Tiba Masanya Bergambar Bersama Daniel(The Photographer)..hancus sume gambar
*
*
*








No comments:

Post a Comment