Friday 9 December 2011

Lurve Quotes..

hari ni kite tgk lurve quotes yg bg aku best dan sedih jgkla...kalo didalami ape yg dikatekan dlm quotes 2..actually its more tuk org yg putus cinta la..mesti ade di kalangan korg yg ade pengalaman putus cinta..putus kasih etc2la kan...mcm 2 jgk aku...so hope quotes2 ni bleh dpt bg peransang dan semangat tuk kite teruskan hidup kite ni..setiap yg pergi pasti ade penggantinya kan...insya Allah....maybe die bukan yg terbaik yang Allah tentukan tuk kite..pasti ade yg lebih baik...chill yea:-)








ni lah yang paling aku suke dan insyaAllah aku dpt terima sumenye...aku doakan yg terbaik tuk die dan semoga kite mendapat keredhaan dr Allah dan semoga bahagia hingga akhir hayat...Amin

"kemaafan mungkin amat berat untuk diberikan kepada orang yang pernah melukai hati kita. Tetapi hanya dengan memberi kemaafan sahajalah kita akan dapat mengubati hati yang telah terluka. Kemaafan yang diberi secara ikhlas umpama pisau bedah yang boleh membuang segala parut luka emosi" 

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

No comments:

Post a Comment