Saturday 31 December 2011

Gud Bye 2011 & Welcome 2012


wah2..hr ni dh hari last kite di thn 2011...esok merupakan thun yg baru utk kite sume...waaa..sedihnye..mulai esok semakin bertambah lah umor aku..huhu..dh 28 siot...tuanya sye...tp 2 sume kn dh lumrah..tp byk kenangan2 yg aku lalui sepanjang thun ni..antaranye yg plg manis aku dpt jgk keje tetap walaupun lari dr jurusan aku blajar..lari sket jelah kan..aku harap aku dpt berthnla..insyaAllah..

seterusnya majlis perkahwinan sepupu aku si fafa dgn buah ht die..setelah pelbagai rintangan yg diorg tempuh sepanjang tempoh perkenalan dan pertunangan, akhirnya ikatan perkahwinan menjd bukti kasih syg yg diorg ade selama ni x pernah putus..Allah s.w.t dh tentukan korg akan jd psgn yg bahagia..amin..dan bukti kasih syg 2 lah skarang ni korg bakal menjd ayah dan ibu thn depan..InsyaAllah semoga dipermudahkan sumenye ok...anyway congrats 4 both of you..aku pon x lame lg nk dpt anak buah baru jgk..Along pon dh pregnant..x lame lg Daniel nk dpt adik..hehe..adelah kwn die nt..pasni dh x bleh nk manje2 dh..opah dh ade kwn baru..huhu.
*
*
*
*
 di hari pertunangan

 saat sah menjadi suami isteri

keceriaan jelas tergambar..posing maut siot.huhu

 ape celop azrul masam je..haha
*
*
*
*

 budak beyeh
 pasni org len bolayan la ngn ko daniel..huhu
*
*


pasni xde opah2 dh k..hehe

Ini ialah entry terakhir untuk tahun 2011. walaupun sket2 jer kenangan 2011 yg aku cter kt sni sebenarnya byk lg kenangan manis aku sepanjang thun ni...aku harap 2012 jgk bakal memberi kenangan2 manis utk aku..semoga aku dipanjangkan usia dan bahagia hingga akhir hayat...Amin.Kita jumpa lagi tahun depan ya, tahun depan cuma ada berapa hari saja lagi kan?..Bye bye 2011 and Welcome 2012:-)

No comments:

Post a Comment