Monday 5 December 2011

Penat..Penat..Penat

Morning..Keletihan sket hr ni masuk opis...sabtu lepas aku cuti..coz g pejabat agama..pejabat agama??hehe...bukan bt ape pon..xde cerai2 pon..kawen pon x lg..haha..aku g kursus pra-perkahwinan..wah..nak kawen dh ke??heee..ala 2 kan salah satu syarat utk sume skang sebelum kite bleh dpt kebenaran nak kawen...

tp sepanjang 2 hr kursus 2 memg byk pengalaman dan pengajaran serta info2 yg berguna yg aku dapat...sekurang kurangnya bleh di jdkan petunjuk ble dh kawen nt..dapat plak penceramah2 yg lawak2 belaka..memg best...bagai nk pecah perut kitorg dibuatnye..hehe..ramai jgk yg dtg kursus hr 2.ramai jgk yg dtg dgn psgn msg2..tp aku dtg ngn syu je..haha..janji g kan..tp sbnrnye lebih elok dtg ngn psgn..kurg2 kte bleh dpt info yg same kn dr amik asing2..penceramahnye len2..

antara buku yg kitorng dpt ms kursus

suasana kursus(gamabr hiasan je ni)

insyaAllah kalau ada jodoh kita..amin

oklah...masuk opis hr ni dlm keadaan keletihan dan still lg x cukup tdo...elok plak kak kesuma ngn min cuti plak hr ni..(mcm nk bls dendam kt aku ngn syu je)..heee..yelah..kitorg kn x dtg keje sabtu 2..mesti diorg kebizian hr 2...tinggalllah aku ngn syu je hr ni..sementara nk tunggu sok yee dtg...wah2 gaji sudah masuk..blehla shopping!!(mcm minat sgt)...tp yg penting aku nk balik ipoh minggu ni...ade jiran sebelah umah aku nk kawen..kawen lg..aku?ble lg?..heheh..insyaAllah..dh sampai seru kawenlah kn...cmne pon aku doakan sape2 je yg dh kawen or bakal kawen,x kisahla kali keberapa pon..hee..Selamat Pengantin Barulah ye..semoga kekal hinga akhir hayat..Amin..Lagi pon tujuan nk balik ipoh pon psl nk planning nk g teluk batik ngn family..mesti best...dh lame x bercuti ngn family ni..harap2 jdlah...oklah nk bt keje dlu..pape nt update ld..chow..

No comments:

Post a Comment