Thursday 22 December 2011

---KEBZiaN TeRLamPaU---

aduh!pening2...dahla aku x ckup rehat dr minggu lpas non-stop keje..dgn exhibition sabtu ahad 2..balik2 keje on monday dh berlambak2 keje aku nk kene siapkan..yg pompuan ni sumenye nak aku yg updatekan..main arah2 jer..die ingt aku robot...ade ke patut die suh aku key-in data yg setebal buku kat universiti yg amik ms berminggu2 kalo nk hbs bc, die suh aku siapkan dlm sehr...gler ape m.cik ni..


nak update



meja aku kat dalam ngn luar same je selerak..
dhla bg aku dh tgh hr pas2 nk suh siapkan hr 2 jgk..bangang btul..pulak 2 bg aku keje mcm2..bukn 2 jer..konon die bt yg part die aku part akulah..tgk2 keje yg die pnye lngsung ape x berubah..aku jgk nk kne bt balik...adoi..sakit kepala aku...dh mcm ape tah aku skang ni..nsb baiklah ko cuti...aman sket aku nk bt keje..xdelah aku tgh bt keje x siap lg ko dh arah bt keje len..


ko ingt ko bos ke nk arah mcm2 ngn aku..aku harap keje aku siap sebelum ko masuk blik minggu depan..nak tgk ape lg die nk suh aku buat..jgn sampai tahap kesabaran aku dh sampai maximum,ngn ko2 skali aku sembur..ko 2 baru lg masuk keje..jgnlah treat aku mcm aku plak yg baru masuk keje...sume nk ingtkn..aku tau keje aku ape la nyonya...



setebal ni

sebanyak ini


baru ni je siap

dah pukul brape dh ni..adoi

fail pon nk kne cheque & update

cawan ku yg setia menemani

telepon pon dh serabut

stationery yg dh ke mana2 letaknye
selama aku keje ngn stella sebelum ni xde pon kelam kabut mcm ko..rileks jer...aku harap ko dpt pengajaran la 1 hr nt...baru ko tau mcm ne seksanye keje ngn org mcm ko..puas hati aku dpt luah sume kt blog ni..haha...saje je nk lepaskan ape yg dlm ht..pendam2 x elok kn..nt meletup lg susah..ok chow dulu..ade byk lg keje nk siapkan..harap2 siapla..amin.. 


serabut2

No comments:

Post a Comment