Friday 16 December 2011

Hope Everything Will Be Okay..

morning..hari ni keseorangan di opis..k.kesuma dan syu dh g exhibition hartanah kat mid valley hari ni.meen plak cuti.ade family day..terpaksalah aku berseorangan kat sni..harap today x ramailah orang kan..semalm ade budak baru masuk..siasat punya siasat rupenye budak 1 course ngn aku kt uitm...but she's junior la...skang bt part time degree kt uitm..rajin die keje walaupun tgh belajar..harap die bleh thnlah kan..maklumlah keje kat sni x menetu..kadang bz kadang zb...heee..hope she can cope up with the job and study..chayok2...


OMG!terkejut jap semlm ble dpt berita yang family aku kemalangan kat tjg malim...otw nk g anta opah aku balik kgla...tp nasib baik diorng x ape2...Alhamdulillah....adek aku g langgar motor anak india yg tetibe jer membelok.desebbkn x sempat nk mengelak,terjadilah kemalngn 2...hurm.dhla xde lesen..pas2 adek aku ajak bt report die xnk..takutlah 2..siap panggil kaum kerabat die lg..konon nk coverla kan...ape kes!!!stress!ops silap..ape celop!!!(ayat aku cilok dlm cte han2 bonceng.haha)..undang2 tetp undang dek...ko ingt dgn panggil kerabat ko adek aku takut ke..ko ingt bleh lepas..adek aku 2 samseng tau x..heheh..lebih2 plak aku...tp aku harapla semuanya setle dgn cara baik kn..x sempat nk dgr cite lg dr mak aku psl kes 2...tp aku nk dgr dr mulut ank buah aku jer. si daniel...hee..mst die excited cte nt dgn pelat die yg tah aku sdr pon x phm..tp cute..huhu..tp nk balik pon x bleh minggu ni..aku kne jage exhibition esok ngn luse..hai terpakse tunggu minggu depnla nk dgr cite selanjutnye..



No comments:

Post a Comment